Středa 19. února 2020, svátek má Patrik
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 19. února 2020 Patrik

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K70a32r34e92l 55T55e69j72k33a79l 5238733214972

Z kreacionistického článku Stvoření nebo evoluce: Záleží na tom?

Svět, který Bůh původně stvořil, byl podle Bible dokonalý – takový, který odrážel dokonalou dobrotivost Stvořitele. V Genesis 1:31 čteme, že „Bůh viděl všechno, co stvořil, a hle, bylo to velmi dobré.“ Bible jasně učí, že utrpení a smrt se ve stvoření rozšířily až poté, co lidé zhřešili (Genesis 3).

...

Mně z toho vychází, že mucholapka podivná se schopností zabíjet hmyz, nemohla být výsledkem prvotního stvoření - utrpení a smrt přišly až po pádu do hříchu.

0/0
11.11.2019 11:09

J76i61ř85í 72Z52e72l32i33n66k95a 3970607390960

Tak jsem se tu docela i bavil. Pro každého, kdo trochu zná KTE, není žádným překvapením, že zdejší články o kreacionismu jsou už řadu let doslova napěchované výpady a urážkami na adresu kreacionismu a jeho stoupenců, a to nemluvím o té špinavé stoce pod jednotlivými články.

Běžně sem zavítám sotva 2x do roka, ale nyní jsem si dal určitý cíl (který jsem vám ze zřejmých důvodů neřekl předem):

Ověřoval jsem si, co bude dělat vaše suita Spravedlivých, KDYŽ TU NĚKOLIK DNÍ NASADÍM ÚPLNĚ STEJNÉ PROSTŘEDKY, které tu LÉTA BĚŽNĚ používá ona.

Bravo. Nezklamali jste- semknuti jako jeden muž, chrabě bojujete za světovou spravedlnost. Dokonce jste předčili i má očekávání. Už mám jasno v tom, kde lze najít sebranku chvástalů, nadutých hňupů a hloupých vejtahů. Ale nejen to - už to mám empiricky i potvrzeno .

Vy toto celé však nechápete, ba není to ani ve vašich silách to pochopit. Naštěstí to chápou mnozí jiní z nejrůznějších rovin společnosti, které jsem o svém malém experimentu předem informoval.

Tak zase někdy!!!

0/−2
23.10.2019 20:03

J59a19n 49Š63v44a55d14l67e37n58k71a 9194599140

Jen se nedělejte. Vždyť vy jiné prostředky nasadit neumíte. Pro vás je diskuze utrpení. Třeba si jsem jistý, že jste všechny ty logické klamy, jichž jste se dopustil, když jste ještě předstíral zájem o diskuzi, neudělal záměrně - dělal jste je prostě jenom proto, že neumíte logicky myslet. Ale pobavil jste, to ano. Teď už chápu, proč musíte na svém obskurním webu zuřivě mazat jako Okamura.

+1/0
23.10.2019 20:31

J49a18n 56Š54v83a31d24l57e41n95k27a 9884269470

Ale jinak díky i za tento zbabělý příspěvek. Znáte ten vtip? Jde machr lesem a uslyší křupnutí. Zařve: “Kolik vás je? Nás je osm.”

Takhle asi lze brát vaše lhaní o tom, kolika lidem jste řekl o svém “experimentu”. Ve skutečnosti jste to neřekl nikomu a teď utíkáte s hodně hloupou výmluvou. Přesně k vám sedí.

0/0
23.10.2019 20:34

K98a66r96e57l 93T40e74j72k70a72l 5208753524722

Bylo by možná zajímavé vyrobil lehkou statistiku, kolikrát v této diskusi pan Zelinka použil vůči svým oponentům hanlivých výrazů a kolikrát byl jimi poctěn z naší strany.

Jen v příspěvku, na který reaguji se vyskytuje "špinavá stoka" a "sebranka chvástalů, nadutých hňupů a hloupých vejtahů".

0/0
23.10.2019 21:34

J92a58n 24Š80v62a72d29l26e87n50k16a 9554749440

Však ano. Pan Zelinka se do toho trochu zapletl. Nakonec vám bude vykládat, že schválně vypadal jako pubertální dogmatik, protože se tím chtěl přiblížit nám. Ale buďte si jist, že mu třeba někdo v jeho sektě zatleská, jak to nandal všem nenáviděným “evolucionistům”. Další diskuze je zbytečná. Pan Zelinka jí ve svém stavu schopen není a vy mu pouze děláte reklamu.

0/0
23.10.2019 22:59

K60a18r67e26l 65T86e29j38k90a73l 5618643724742

Tohle někam zapadlo, nevím kam:

Jenže kdybych se odmlčel, tak to udělá radost především kreacionistům a já jejich přání plnit nechci. Už to na mě zkoušeli i jinak.

https://kareltejkal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=695890

0/0
23.10.2019 23:11

J44a85n 80Š73v55a71d84l47e47n12k17a 9624749790

Já vím, že to berete trochu osobně, ale oni se i tito fašounci pasou na tom, jak jste na ně naštvaný. Pak toho různě zneužívají. Přitom už i jejich Ježíš nabídnul úžasnou věc: amen, pravím vám, už mají svou odměnu.

A tu dozajista mají. Neklesejte na jejich úroveň. Za to vám to nestojí.

0/0
23.10.2019 23:20
Foto

M50a19r16t87i84n 10F38r19é64l52i59c85h 9842738304

Opravdu netřeba používat demagogie. Stačí neztrácet víru ve vědu a k tomu trochu srandy.

0/0
24.10.2019 7:06
Foto

M33a16r10t17i55n 50F52r64é34l80i29c71h 9752698294

Zdá se, že jsme Vás alespoň něco naučili. Žádná víra, ale pořádný vědecký experiment. Tak to má být. Ještě chvilku mezi námi a vypadá to, že Vás obrátíme na vědeckou dráhu.

0/0
24.10.2019 7:17

J23a58n 34Š54v57a49d64l55e76n87k74a 9154759250

Pane Tejkale, když vidím pana Zelinku, chápu vaši frustraci. Ale neudělal byste nakonec lépe, kdybyste ten jeho obskurní fašistický spolek ignoroval? Zbytečně mu děláte reklamu. Nebýt vás, ani bych o něm nevěděl. Kdysi sem do blogu přispíval sám pan Kábrt, ale za ty jeho hovadiny se mu dostalo po právu, takže po pár článcích skončil.

0/0
23.10.2019 15:39

K31a95r85e98l 73T27e78j10k61a66l 5348983654502

Argument reklamy je validní. Na druhé straně by lidé měli vědět, co je tahle parta zač.

Faktem je, že v současnosti jsou ti pošuci (alespoň pro Českou republiku) zcela neškodní, na rozdíl od zelených fanatiků. Znát ovšem způsoby jejich uvažování a argumentace je praktické pro jiné a důležitější diskuse.

0/0
23.10.2019 16:09
Foto

M63a13r79t65i43n 94F32r45é36l60i28c71h 9832518544

Co ovšem s kreacionistou Zelinkou? Ten fanatik nedokáže nic jiného než urážet. Jak s ním diskutovat? Blbovi nevysvětlíte, že je blb - Urážet ho nemá smysl, vysvětlování nemá také cenu, snad jen zesměšňovat? Tak co s ním a jemu podobným?

0/0
23.10.2019 18:12

J40a66n 75Š46v88a18d59l33e85n75k95a 9114449570

Nic. Co chcete dělat s jehovistou nebo někým podobným? Tito lidé propadli sektářskému myšlení. Nedá se jim nijak pomoci. Pokud se je pokusíte přesvědčovat, jenom je utvrdíte v jejich zvrácené víře a pocitu misionářského poslání. Musejí si na to přijít sami. Ale taky třeba nikdy nepřijdou. Důležité je před nimi chránit ostatní. Tzn. hlavně jim nedovolit, aby svůj fanatismus prosadili do škol. V tuto chvíli se ovšem zdá, že českou společnost před sebou samými chrání sami, neboť fanatismus pana Zelinky a jemu podobných většinu spolehlivě odradí.

0/0
23.10.2019 18:30
Foto

M71a87r33t49i98n 15F22r84é93l49i42c30h 9972598584

Ano, u těchhle lidí je to vidět na první pohled, jenže tu máme jiné a zákeřnější. Příkladem budiž lhář Okamura (tak mu říkám schválně, vždy a všude), ten používá v podstatě stejné manipulativní techniky. A ten už je hodně nebezpečný. Jak s ním diskutovat? To vlastně nelze. Jen a jen ukazovat jeho lži. Nevidím jinou možnost.

0/0
24.10.2019 6:58

J47a54n 55Š94v58a17d35l66e33n28k60a 9544539560

Ano, Okamura je skutečný lhář. Ne fanatik, který by těm nesmyslům, co říká, věřil. Říká to naschvál, aby získal politické body. Určitě je třeba jeho lži vyvracet, ale problém je, že když to uděláte moc úporně, pro jeho příznivce budete “sluníčkář” a přestanou vás poslalouchat.

0/0
24.10.2019 11:34

K78a66r97e30l 10T78e88j40k47a43l 5518483274802

Pane Zelinko, kolik se vám dosud přihlásilo špatných vědců?

https://kareltejkal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=695200

0/0
23.10.2019 11:06

J81o96s56e86f 60P72o37t37r 6510551497979

Další úder Darwinově vývojové teorii.

Předem bych chtěl předeslat, všem, kdo nerozumí napsanému textu (a že se zde vyskytují v docela hojném počtu), že nemám nic proti evoluci. Evoluce samozřejmě ano. Problém je s Darwinovou vývojovou teorii.

V poslední době se na různým místech (v časopisech, v televizi, v novinách) objevil snímek zatím nejstaršího nalezeného květu - v Číně, stáří 175 milionů let. Květ krytosemenné rostliny má všechny znaky dnešních krytosemenných, tyčinky, prašník, bliznu, krytý semeník.

Takový nález u laika, jako jsem já budí dvě otázky. Proč se nenašla vývojová řada přechodných znaků, které by dospěly před 175 miliony let do toho dokonalého stavu, a proč, když v Darwinově vývojové teorii neustále probíhají náhodné genetické mutace, ten květ vydržel nezměněn 175 milionů let, a dodneška funguje?

0/0
22.10.2019 21:18

J63a61n 66Š26v80a53d67l41e46n70k74a 9314779580

Květ je samozřejmě od té doby velmi změněn. Nebo vy snad máte za to, že všechny krytosemenné rostliny mají stejné květy? Nás učili, že podle uspořádání květů je možné rostliny dobře zasazovat do čeledí. Protože se zkrátka květy krytosemenných rostlin od sebe dost podstatně liší. Takže o čem to přesně píšete? Ohledně mucholapky viz níže.

0/0
22.10.2019 22:52
Foto

M78a58r23t18i60n 17F67r17é84l50i31c14h 9662918834

A co meandry? Už pro mě máte konečně vysvětlení jak otáčení Země vytváří meandry? Tím byste měl začít, než se pustíte do jiných složitějších věcí...

0/0
24.10.2019 10:43

J51i38ř56í 74Z60e79l34i78n80k27a 3700947590490

Frélichu, Frélichu. Lenost s váma cloumá. Už se nemůžu dívat na to, jak tu zpupně grilujete pana Potra kvůli meandrům, a tak vám to musím naservírovat já přímo pod nos.

Už jste vy jeden nabubřelý meloune někdy slyšel něco o Coriolisově síle? Asi ne. A právě díky ní řeky tekoucí na severní polokouli z jihu na sever vymílají více východní břeh, a proto v měkkém podloží meandrují. Zjevné je to při pohledu na tvar sibiřských řek

Vy líný chytráku, to neumíte hledat ve Wikipedii? Panu Potrovi se za tu dlouhodobou šikanu jeho osoby omluvte a zpytujte svoje svědomí.

+1/−2
24.10.2019 15:51

J44a36n 80Š65v82a23d57l78e37n47k88a 9904949530

Pane Zelinko, nenapsal jste výše, že se s námi loučíte? To už lžete i při rozloučení?

0/0
24.10.2019 20:06

J80i74ř58í 48Z10e48l62i28n45k73a 3120967980330

Poslyšte vy biologu, to byl právě dárek na rozloučenou, tak spěte dál...

0/−1
24.10.2019 20:11

J43a36n 42Š45v72a57d45l15e93n32k11a 9194699920

Děkuji za potvrzení, že jste skutečně lhal, vy podvodníku. Jak je zřejmé, lež je vaše pracovní metoda, protože to jediné doopravdy umíte. Tak, jak to dělá dobře vašemu temnému Pánu.

0/0
24.10.2019 20:13
Foto

M59a29r37t71i88n 38F34r98é52l21i55c58h 9112818174

Tak teď jste si pěkně naběhl.

Čekal jsem, kdy pan Potr vytáhne tuhle "citaci" z wikipedie. Mohu Vám sdělit, že jste právě prokázal totální neznalost problematiky. Kopírovat umí každý, jenže ne vždycky to musí být pravda.

Tak se do toho pustíme.

0/0
25.10.2019 12:33
Foto

M44a90r79t25i58n 54F92r20é55l54i32c95h 9452688634

Začneme tím co je meandr.

Meandr je oblouk vodního toku jehož středový úhel je větší než 180°.

Definuje se to ještě malinko komplikovaněji, ale to není pro tuto chvíli důležité.

Dělíme je na dva základní typy.

Volné a zakleslé.

Volné meandry nás teď nezajímají, protože jsou vytvářeny zcela jiným mechanismem.

Takže se budeme zabývat těmi zakleslými.

0/0
25.10.2019 12:48
Foto

M26a98r38t92i35n 85F54r74é35l20i94c19h 9372898334

Proč řeka meandruje není zcela spolehlivě prokázáno, ale panuje shoda ohledně toho, že pro vytváření meandrů je nutná břehová eroze viz R. Hugget (2007). Do procesu vytváření meandrů se zapojují tyto faktory. Rozdělení energie toku, cirkulace vody, rovnováha eroze břehů, transport a ukládání sedimentů. Všechny uvedené faktory mají řádově vyšší vliv než Coriolisova síla, která má na uvedené délkové škále absolutně zanedbatelný vliv. Existuje dokonce laboratorní experiment, který ukazuje jak se přímý pramínek, po dosažení určitého spádu a průtoku, samovolně změní na meandrující.

0/0
25.10.2019 13:13
Foto

M27a97r43t33i86n 86F19r39é53l44i14c35h 9262258434

No a nakonec pár příkladů, proč je tvrzení o vytváření meandrů pomocí Coriolisovy síly nesmysl.

Jaktože například Nil nemá meandry? Teče od jihu na sever prakticky v přímém směru. Třeba proto, že vliv této síly je zanedbatelný a mnohem větší vliv mají záležitosti jako mechanické a geologické vlastnosti okolní krajiny resp. podloží? To už nemluvím o tom, že tok Nilu se posouvá východním směrem a měl by se (podle Vás) posouvat na západ.

Jaktože oproti tomu Amazonka, která teče od západu k východu vytváří meandry po celé délce svého toku? Že by to byly jiné vlivy, jako například usazování odplaveného materiálu v oblasti Pantanalu?

Jaktože jsou meandry i na malých řekách jako například potok Botič, který navíc taky teče od západu na východ. Že by opět jiné vlivy?

A tak bych mohl pokračovat hodně a hodně dlouho.

Prostě a jednoduše, když o věci nic nevíte, tak se do toho nepleťte.

0/0
25.10.2019 13:24
Foto

M16a37r63t82i56n 39F59r71é87l81i58c45h 9142898484

Za svou hloupost se mi omlouvat nemusíte. Ale bylo by to hezké. Díky.

0/0
25.10.2019 13:25

J59a83n 82Š65v30a14d97l11e44n76k38a 9884989490

Mimochodem, genetická analýza už ukázala, jak mucholapky vznikly. Jsou totiž blízce příbuzné rosnatkám. Ty také mají svinující se listy po podráždění chloupků, jenom to probíhá výrazně pomaleji, protože se hmyz přilepí. Není to ovšem spolehlivé - hmyz často uteče, proto většinou musí růst více rosnatek pohromadě, aby se unavil a přilepil se aspoň někde. Jak mohla probíhat evoluce? Patrně byli zvýhodněni jedinci, jejichž listy se svinovaly rychleji. Postupně ani nebyla nutná lepkavá látka, protože úniku hmyzu bránila mechanická zábrana. Takto se vyvinula past mucholapky.

Příklad mucholapky je docela hezký příklad tzv. neredukovatelné složitosti. Je to typický argument ad ignorantiam, spočívající v tom, že z faktu, že něco zatím neumíme vysvětlit, dovodíme, že nějaká teorie není platná. V tomto konkrétním případě se tomuto argumentu říká také “Bůh mezer”. A mimochodem, kdysi byla “neredukovatelná složitost” vysvětlována na příkladu pastičky na myši. Pokud ubereme jakoukoli část, past již nebude fungovat. Jenže tento příklad značí zřetelné nepochopení evoluční teorie. Kromě jiného též vývoj z různých preadaptací (jako třeba peří ptáků, které nejdříve mělo termoregulační funkci a až později posloužilo k letu). Mucholapka je takový hezký návrat k té pasti na myši.

Jinak je ovšem “neredukovtelná” složitost spíše omyl - jednotlivé příklady jsou postupně vysvětlováni, takže si stoupenci “Boha mezer” musejí hledat nové a nové příklady toho, co se ještě neví, aby tím “dokázali”, že pravdu mají oni a evoluční teorie je blud.

A ještě poznámka pro pana Zelinku: Evoluce je prokázaný fakt. Kdo jej popírá, chová se jako ignorant. Je tak na úrovni těch, kteří věří v plochou Zemi. Evoluční teorie pak vysvětluje mechanismy evoluce. Například “inteligentní design” je pouhou “alternativní” evoluční teorií. Je dobré si vyjasnit pojmy.

0/0
22.10.2019 20:04
Foto

M89i81l29o57š 19P75o87b80e73ž16a76l 1874478715451

Jan Švadlenka napísal:

Mimochodem, genetická analýza už ukázala, jak mucholapky vznikly. Jsou totiž blízce příbuzné rosnatkám. Ty také mají svinující se listy po podráždění chloupků, jenom to probíhá výrazně pomaleji, protože se hmyz přilepí.

Otázka:

Popíšte postupnosť, ako sa gény Rosičky https://row.sk/WyjZ7 zmenili, aby z toho bola Mucholapka podivná https://row.sk/ouJsO

1. Popíšte postupnosť zmien génov od Rosničky k Mucholapke, ktoré majú na starosti vznik čepelí lapacieho listu (aby bol znemožnený únik hmyzu).

2. Ako vznikli gény pre chemické receptory zisťujúce, či Mucholapka ulovila korisť.

3. Ako a vznikli gény pre spodmienkovaný mechanizmus, že ak receptory zaznmenali ulovenú korisť, okraje pasce hermeticky prilnú k sebe a dovnútra je napustená tráviaca šťava. Ak nezaznamená, zbytočně sklapnutý list sa do dvoch dní znovu roztvorí.

4. Akou postupnosťou vznikli gŕeny pre enzýmy tráviacej šťavy: hydrolázy, peroxidáza a chitináza. Ako a z ktorých génov Rosničky vznikli.

....Ak totiž niekto tvrdí, že náhodnými zmenami a výberom mu z vety:

"Nekric hop kym nepreskocis plot" ....vznikla napr veta: "Obsah stvorca zostrojeneho nad preponou pravouhleho trojuholnika je rovny suctu obsahov stvorcov zostrojenych nad jeho odvesnami", ....tak to musí nejako dokázať. Nezvyčajné tvrdenia si vyžadujú nezvyčajné dôkazy. (Carl Sagan) ;) :)

0/0
28.10.2019 10:32
Foto

M54a51r43t59i22n 12F39r61é48l79i10c70h 9712488904

Tenhle blog je o chybách v logice resp. o manipulaci, kterou kreacionisté provádějí, no a vzhledem k tom, že kreacionista Zelinka na všechny příspěvky reaguje nakonec jen urážkami, alespoň základní diskusní návyky nemá, nezbývá mi nic jiného než nazvat jej pravým jménem.

Pane Zelinko jste jen "Prolhaným fanatikem" bez špetky soudnosti a hodně špatným křesťanem. Načež si dovolím vůči Vám invektivu: Vy nejste vůbec křesťanem. Za písmem svatým jen schováváte svou nesnášenlivost a hloupost.

0/0
22.10.2019 18:42

J76i26ř55í 79Z71e71l12i18n59k53a 3260607390980

Nápodobně, Frélichu, nápodobně... Vy budete takový malý trouba, viďte...

0/−1
22.10.2019 19:37

J70a98n 25Š74v85a93d36l77e24n59k63a 9854519210

Také si myslíte, že pan Frélich není skutečným křesťanem?

+1/0
22.10.2019 20:23
Foto

M67a95r86t76i98n 95F24r61é57l77i81c34h 9822488344

;-D

0/0
23.10.2019 14:52
Foto

M98a67r84t78i31n 48F18r11é55l96i61c95h 9492478414

Vzmužte se trochu, něco inteligentnějšího byste neměl? Jen urážky Vám nepomůžou.

0/0
23.10.2019 14:52

J30i17ř84í 60Z96e91l57i39n82k40a 3130567470670

Něco inteligentnějšího? Pro vás Frélichu? Tomu byste už vůbec nerozuměl, vždyť už takhle máte problémy s chápáním těch nejelementárnějších věcí.

0/−1
23.10.2019 15:46

J96a13n 69Š53v38a88d59l95e10n72k88a 9284869850

Tak schválně zkuste něco inteligentnějšího předvést, ať je zřejmé, že to vůbec dovedete. Je totiž možné dovozovat z vašich příspěvků, že se inteligentně chovat neumíte, neboť vám zkrátka chybí jeden klíčový atribut. Poznáte, který to je?

0/0
23.10.2019 18:09

K30a11r44e27l 21T19e45j61k26a96l 5878373174202

"Bůh tedy buď věděl, že kytka bude zabíjet a k zabíjení ji stvořil, nebo ji vybavil adaptačními mechanismy (o evoluci se v této souvislosti mezi slušnými kreacionisty nemluví), s jejichž přispěním se mucholapka lapání hmyzu rychle přizpůsobila."

Řekl bych, že pan Zelinka v anketě hlasuje pro první možnost.

0/0
22.10.2019 17:12

J55a94n 90Š45v61a62d87l10e57n36k94a 9184529690

Samozřejmě, že to Bůh věděl. Přeci byl vševědoucí. Věděl všechno, co se stane, ale přesto propadal hněvu, jako kdyby byl najednou překvapen. Ejhle, další rozpor...

+1/0
22.10.2019 17:16

K21a84r86e17l 72T69e53j62k39a67l 5398353574602

Ještě malé shrnutí pro exoty typu pana Zelinky.

Nemám nic proti křesťanské víře v odpuštění hříchů a vykoupení skrze oběť Ježíše Krista, byť tuto víru nesdílím. Kreacionismus však není prostá náboženská víra hodna tolerance, neboť deklaruje světský cíl a cílem není nic menšího než omezení svobody lidského myšlení, vědění a poznávání. Kreacionistická propaganda staví na lžích a manipulacích a každá ideologie, která používá podobné nástroje, je nebezpečím pro civilizaci.

Tzv. teorie stvoření není vědeckou teorií, je čirým náboženstvím a jako taková nemá ve výuce a praxi přírodních věd co pohledávat. Kdybychom v hodinách biologie připustili stvoření, musíme stejně tak v hodinách zeměpisu učit o ploché zemi a na lékařských fakultách alternativu, že děti nosí čáp atp.

+1/0
22.10.2019 12:16

J51i53ř56í 50Z60e52l84i54n76k97a 3820357320420

Svými rádoby uvědomělými kecy nezakryjete svou nahotu, KTE. V tomto článku o mucholapce jste opět prokázal jen svou bájivou lhavost neboli pseudologii či mýtománii.

Tak se tu jen hezky dál popelte v tom svém "životodárném" popelu, jak to děláte už řadu let. A pokud se stane, že vám dojde dech, máte přece svůj absolutní argument - nazvete oponenta hloupým. To vám Tejkale jde nejlíp.

0/−1
22.10.2019 12:27

K10a85r89e25l 10T92e91j14k21a10l 5298443504112

Mohl byste laskavě označit, který výrok či výroky v mém blogu jsou lživé?

0/0
22.10.2019 12:45

J42i61ř76í 31Z37e39l49i16n82k48a 3670907270350

To je stejné jako kdybyste chtěl po lékaři, aby stanovil rozsah postižení jednotlivých orgánů rakovinou v pokročilém stádiu v těle člověka.

Asi takto je zamořen váš blog lhaním, překrouceními až naprostými smyšlenkami. Naposledy jste to ukázkově předvedl v tomto svém posledním článku, ale více či méně je to obdobné v ostatních.

Tady konkrétně napadáte a zesměšňujete obsah článku o mucholapce. Zcela bez znalosti věci jste si usmyslel, že je to tak, jak tvrdíte vy. Prokazatelný fakt, že tomu tak není, odmítáte přijmout, odmítáte se o tom dovzdělat a odmítáte přiznat, že se mýlíte.

To všechno jsou klasické znaky darwinova darebáka, a jak my dobře víme, s tímto typem zatuhlosti se zpravidla nedá už nic dělat.

0/−1
22.10.2019 12:59

K39a19r19e88l 43T31e29j38k81a48l 5198573674592

Ano, napadám a zesměšňuji obsah kreacionistického článku o mucholapce, to souhlasí. To však mohu dělat i pravdivými argumenty, nemám pocit, že bych v této záležitosti lhal.

Prokazatelným faktem u kreacionistů je i stáří vesmíru cca 6000 let počítané z biblických rodokmenů nebo autenticita biblické potopy.

V přírodních vědách jsem vzdělán, a vy?

+1/0
22.10.2019 13:08

J48i44ř49í 41Z17e44l52i44n46k16a 3140937120600

Ty vaše tzv. "pravdivé argumenty" jsou liché a zcela chybné. To, že nemáte pocit že byste v této záležitosti lhal, je pro mě zcela pochopitelné z již dříve zmíněných důvodů.

0/−1
22.10.2019 13:15

K79a17r76e41l 11T74e78j81k89a20l 5558173794222

Ale stále jste nenapsal, který můj zcela konkrétní výrok je lživý. Zatím jen vypouštíte mlhu.

+1/0
22.10.2019 13:20

J33i93ř81í 27Z80e80l56i44n13k27a 3590197900850

V komentáři z 22.10.2019 12:59 jsem vám podal jasné vysvětlení. Že se vám nelíbí? To je váš problém.

Ve stejném komentáři jsem vám také napsal, že lžete i o mucholapce podivné. Zde je váš výrok:

Stvoření, dle odkazovaného kreacionistického článku tedy i (dokonalé) stvoření masožravých rostlin, bylo ukončeno ještě před pádem člověka do hříchu, přitom zmar a smrt měly přijít až s prvotním hříchem Adama a Evy. Není v tom rozpor?

Rozhodl jste se na základě svého vybájeného zdůvodnění, že je v tom rozpor. Já vám říkám, že v tom rozpor není. Dal jsem vám nápovědu, jak si snadno najít skutečný stav věcí.

V běžné komunikaci mezi lidmi, než někdo napíše kritiku něčeho, zjistí si nejprve patřičný kontext k danému tématu a pak něco napíše.

V tejkalovské komunikaci to však neplatí: Tam je nejprve rozhodnutí, že se musí napadnout za každou cenu jakýkoliv kreacionistický výrok nebo článek, vymyslí se zdánlivý rozpor a pak se zvítězí.

0/−1
22.10.2019 13:49

K74a72r81e39l 36T26e76j12k41a42l 5268653844682

Zkusím dotazování zjednodušit. Který z následujících výroků je chybný?

1) Rostliny byly stvořeny třetího dne stvořitelského týdne a výsledek stvoření rostlin byl dokonalý.

2) Smrt přišla až po pádu do hříchu.

3) Mucholapka podivná je rostlina uzpůsobená pro lapání, zabíjení a trávení hmyzu.

Dotaz:

Byla mucholapka podivná stvořena třetího dne stvořitelského týdne jako dokonalá rostlina se schopností zabíjet hmyz?

0/0
22.10.2019 14:10

J62i59ř31í 61Z37e72l32i22n21k31a 3760317790320

Protože vaše výroky 1) - 3) jsou de facto citací Bible, není chybný ani jeden.

Ddokonce i na váš dotaz "Byla mucholapka podivná stvořena třetího dne stvořitelského týdne jako dokonalá rostlina se schopností zabíjet hmyz?" mohu směle odpovědět ANO, mucholapka podivná byla takto stvořena, v čemž byla dokonalá ve smyslu Božího stvoření.

Chybné je ovšem to, co z toho vyvozujete - váš výrok "přitom zmar a smrt měly přijít až s prvotním hříchem Adama a Evy." prozrazuje, že považujete zmar a smrt mouchy za biblický rozpor.

Já vám už poněkolikáté sděluji, že v tom žádný rozpor není - jednoduše proto, že Bible přesně definuje, co je smrtí ve smyslu důsledku hříchu a jakých stvoření se to týká.

0/−1
22.10.2019 14:54

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

První slečna Kateřina Zemanová přiznala po letech účast na pornovečírku

Kateřina Zemanová (26) přiznala v rozhovoru pro časopis Téma svou účast na pornovečírku. Ten se konal před sedmi lety,...

Rád Lucince barvím vlásky a starám se o ni jako o své miminko, říká Matuš

Vztah Bohuše Matuše (46) a jeho partnerky, o třicet let mladší studentky Lucie (16) vzbuzuje v posledních dvou letech...

Napřed dezinfekce, pak manželka, šokoval Tomáš z Výměny svými prioritami

Jestli se televizním divákům zdál Tomáš z Výměny manželek jako docela starostlivý otec, při závěrečném setkání obou...

Sex máme se ženou několikrát denně, mobil do ložnice nesmí, říká Bieber

Justin Bieber (25) prozradil svůj recept na úspěšné manželství. Důležité prý je, najít k sobě toho pravého člověka....

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...