Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě poto (a nejen proto) je podle mne naprosto kontraproduktivní používat při komunikaci s podobnými lidmi nějaké klamy - jako jsou například falešné identity sloužící k šíření nesmyslů pod jejich vlajkou. Myslím si, že bohatě stačí to, co šíří svým jménem oni sami.

Správným postupem podle mne je:

1. Stavět jejich vlastní argumenty vedle sebe

2. Ukazovat, jaká je skutečnost

3. Poukazovat na otázky, kterým se vyhýbají

4. Poukázat na cíle, které propagují

5. ukázat společné znaky s dalšími podobnými zájmovými skupinami

Obecně je podle mne dobré argumentovat zdvořile a věcně.

Špané je podle mne poukazovat na něčí inteligenční, morální či jiné vlastnosti. Ty nechť vyplynou z argumentů či činů. Stejně jako by vyplynuly z činů toho, kdo by na místo argumentů použil klamy.

0 0
možnosti
Foto

... to byla odpověď na příspěvek pana J.Š. z 9.1.2019 12:34. Nevím proč se hodil na začátek

0 0
možnosti
Foto

Jsem nevěřící, protože zatím mě nikdo nepřesvědčil, že nějaký "Bůh" existuje. Ve vědě je to se mnou stejné, protože i zde se vyskytují děje, které nejsou prokazatelně vědecky vysvětleny, takže se musí spíše věřit. Ale to mě nestačí, já chci vědět a pak si to vyzkoušet. Takže i zde existuje "víra" v bohy, kterým nesmíme protiřečit, jinak jsme označeni za jehovisty, nebo kreacionisty, v horším i za blbce, nebo nevzdělance. Takže zas takový rozdíl není. Je svoboda slova, takže si může každý psát co uzná za vhodné a člověk by se sám měl rozhodnout, čemu "věřit" a čemu ne.

0 0
možnosti

Náhodou to může být docela zábavné. Proč vás to ještě nenapadlo? Stačí se jim přihlásit pod falešným jménem a psát jim tam nesmysly po vzoru Jaroslava Haška, který si jednou v časopise vymýšlel zvířata. Nějakou dobu se můžete bavit, jak vám to žerou, a pak z nich můžete udělat blbce, když jim prozradíte, co jste zač a že jste si to vše vycucali z prstů. To by ten extrémistický web mohlo na nějakou dobu ochromit.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že to nemá cenu.

Pokud budou pracovat pro mladozemské kreacionisty podobní odborníci jako ti, již tam prozatím vyjádřili svůj zájem v diskusi, může vyjít celkem zábavný výsledek i tak.

1 0
možnosti
Foto

Protože mám na webu kreacionismus.cz ban a vím, že autoři onoho webu čtou zdejší diskuse, dovolte mi doporučit Vám (kreacionistům) jednoho z našich nejlepších odborníků na meandry a geologii všeobecně pana Josefa Potra.

Pan Tejkal nechť mi promine, že jsem zneužil jeho blog pro náborovou práci opačného tábora.

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem tady v diskusi pod jiným článkem vyvracel názor oponenta, že morálka je jen jedna a nijak se nevyvíjí. Dovolím si ocitovat úryvek z Kreacionistického článku "Jak se nezbláznit ... aneb čemu se dnes věří"

Chcete-li pro své dítě to nejhorší, pak ho nikdy nebijte

Fyzická bolest pravdivě, spravedlivě a neškodně připravuje dítě na skutečný život. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Jen proto je dnes tolik nezvedených darebáků, rozmazlených ufňukaných dospělých a sebevražd, že se od této staletími prověřené praxe upustilo...

Tohle opravdu tvrdí. Inu odborník na dětskou psychologii se nezapře. Tento bod by se mohl jmenovat třeba "Výchova dítěte kreacionistickou nenásilnou metodou".

0 0
možnosti
Foto

V jednom z příspěvků všeobecné "diskuse" na webu kreacionistů píše admin: čas ukáže, kolik odborníků se nám přihlásí.

Jsem také velmi zvědav kolik "odborníků" ze sebe bude chtít dobrovolně udělat hlupáka...

0 0
možnosti
MS

Tato iniciativa těžko skončí jinak než Jakešův kůl v plotě. ;-)

0 0
možnosti
KT

Doporučuji všem nahlédnout do všeobecné diskuse na kreacionismus.cz. Velmi zajímavé...

http://kreacionismus.cz/vseobecna-diskuse/comment-page-3/#comment-8976

0 0
možnosti

He? Někdo z těch fanatiků na vás podal trestní oznámení, protože porušujete “kodex blogera”. To musí být opravdu zoufalství. Kodex přece není žádná závazná právní norma. Porušování není trestné. Pokud jim to vadí, tak mohou maximálně kontaktovat administrátora blogu.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^napsal jste to skvěle-opravdu výstižné-to co občas čtu i na zdejším blogu je dost znepokojivé a je jich čím dá víc:-/

0 0
možnosti
Foto

Že bych si šel přivydělat nějakou tu kačku??? ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D Také mne to napadlo. Mám rád recesi. Nestojí mi to však za to.

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 728x
Kreacionisté (mladé Země) a zelení šílenci mají mnoho společného. Méně k smíchu a tudíž nebezpečnější jsou dnes ti druzí.

Seznam rubrik